Ogólnopolski zjazd Pathfinder Podkowa Leśna 2012

W piątek rano wyruszyliśmy pociągiem do Warszawy. Podróż umilały nam wspólne gry i zabawy z których najbardziej spodobało nam się UNO. W Warszawie mieliśmy..

W piątek rano wyruszyliśmy pociągiem do Warszawy. Podróż umilały nam wspólne gry i zabawy z których najbardziej spodobało nam się UNO. W Warszawie mieliśmy okazję zwiedzić  centrum, byliśmy pod Pałacem Kultury i Nauki oraz w nowoczesnych i bardzo wysokich budynkach.

Zjazd w Podkowie Leśnej rozpoczął się w piątek po południu. Odbyło się krótkie wspólne nabożeństwo       a potem zostaliśmy zaproszeni na kolację. Wieczorem mieliśmy fajny czas zabaw i radości. Poznaliśmy wiele nowych koleżanek i kolegów.

W sobotę rano uczestniczyliśmy w uroczystym nabożeństwie. Każda z Drużyn zdawała raport ze swojej całorocznej działalności. Na lekcji biblijnej rozmawialiśmy o Bożym stworzeniu i o naszych obowiązkach względem przyrody. Na kazaniu gościliśmy Jozuego, który opowiedział nam historię swojego życia od urodzenia w Egipcie aż po swoją starość w ziemi Kananejskiej.

Obiad zjedliśmy na stołówce i rozpoczęliśmy przygotowania do konkursu. O 15:00 wszystkie drużyny przybyły w głównej auli i rozpoczęło się współzawodnictwo. Na początku każda z drużyn rozwiązywała krzyżówkę przygotowaną przez inny zastęp. Następnie odbył się konkurs dla kapitanów drużyn a potem braliśmy udział w kalamburach. Po krótkiej przerwie mieliśmy blok teatralny. Każda z drużyn prezentowała przygotowane w domach przedstawienie. Nie chwaląc się nasza drużyna została nagrodzona wielkim aplauzem widowni  i w tej konkurencji zajęliśmy 1 miejsce (nie licząc Podkowy Leśnej, która przedstawiła super teatr cieni).  Po przerwie na kolację braliśmy udział w konkursie ”1 z 10”, gdzie trójkowe delegacje poszczególnych drużyn rywalizowały ze sobą wiedzą z księgi Jozuego.

W całym konkursie zwyciężyła drużyna z Bielska Białej, drugie miejsce zajęła Warszawa a po dogrywce z Podkową Leśńą trzecie miejsce przypadło Poznaniowi. My zajęliśmy doskonałe 5 miejsce, z którego jesteśmy bardzo zadowoleni.
Po ogłoszeniu wyników na uczestników czekała niespodzianka – płonące lody na stołówce.

Po nocnym odpoczynku niedzielę rozpoczęliśmy nabożeństwem i wspaniałym śniadaniem. Przedpołudnie zajęła nam gra terenowa, gdzie podzieleni na małe zastępy szukaliśmy ukrytych punktów na terenie całej  Podkowy Leśnej. Zadanie utrudniał nam śnieg który w nocy pokrył całą miejscowość.
Po powrocie odbyło się uroczyste zakończenie zjazdu wraz wręczeniem nagród i pamiątkowych naszywek. Obiad zjedliśmy bardzo szybko i udaliśmy się w drogę powrotną do Szczecina, jechaliśmy kolejką podmiejską do Warszawy a dalej pociągiem InterCity do Szczecina.
Już w swoich domach każdy z uczestników bardzo mile wspominał pobyt na Zjeździe dzieląc się na gorąco wrażeniami ze swoimi rodzinami.