Dolina Siedmiu Młynów

13 maja pogoda pozwoliła nam spotkac się na zbiórce w plenerze.

Naszym pierwszym ważnym punktem w planie wycieczki były zabawy na Polanie Sportowej. Po emocjonującej rozgrywce w palanta, która zakończyła się remisem nastał czas, aby wyruszyć w drogę. Szlak prowadził nas malowniczą, krętą drogą w pobliżu strumienia. W pewnym miejscu spostrzegliśmy zwalone drzewo, na które postanowiliśmy się wdrapać. Pierwszym śmiałkiem, który odważył się podjąć wyzwanie, a zarazem wykazał się wielką odwagą był Kuba. Po takim wyczynie w jego ślady poszła reszta drużyny. Rezultat możecie zobaczyc na zdjęciach w galerii.

Następnym przystankiem naszej wycieczki była Polana Harcerska. Mieliśmy tutaj chwilkę przerwy na ugaszenie pragnienia oraz przekąski. Bawiliśmy się również w grę ruchową, która wymagała od nas refleksu oraz kondycji. Gdy już odpoczeliśmy ruszyliśmy dalej na szlak. Po drodze czas umilały nam różne zabawy, tak że nie zorientowaliśmy się, gdy osiągneliśmy cel naszej wędrówki. Punktem docelowym naszej wycieczki było dotarcie do wąwozu w pobliżu Szczecińskiej Gubałówki. Okolice te jak i cały szlak są bardzo ładne i polecamy je wszystkim, którzy jeszcze tych miejsc nie znają.

Po przejściu sciężką w wąwozie nastał czas powrotu. Wracaliśmy szybkim krokiem, gdyż godzina była juz późna, również Doliną Siedmiu Młynów. Zbiórkę skończyliśmy przy jeziorze Głębokim, gdzie po pożegnaniu rozjechaliśmy się do swoich domów.